Vi har fundet et teleselskab, der – ligesom os – lytter til kundens behov

Som høreklinik er man afhængig af, at alt teknik og udstyr virker – både for at få hverdagen til at fungere, men i høj grad også for at være i stand til at levere den bedste kundeservice. Telebranchen kan især være lidt af en jungle at finde rundt i, for hvor får man den bedste mobildækning, det bedste samarbejde og den bedste service – og kan man overhovedet finde en udbyder, som gider at lytte i stedet for bare at sælge? Eva Frederiksen, indehaver af Hørebutikken i Horsens Sundhedshus, er ikke i tvivl om, at hun er landet hos den rette telefoniudbyder: ”Jeg har været kunde hos ipnordic i 7 år. Jeg har ladet mig fortælle, at målet med ipnordic var at skabe et teleselskab, som man selv ville være kunde hos. Dét er lykkedes, og dén vision kan jeg 100% sætte mig ind i som virksomhed; vi lever selv af tilfredse kunder. Vi er hverken provisionslønnet eller pålagt at sælge bestemte fabrikater. Vi lytter til kunderne, og finder sammen den bedste løsning, og dét er vi meget stolte af.” Ingen kontraktlige bindinger og fuld returret ved ipnordic er også værdier, som Eva kan genkende i sin egen virksomhed: ”Vores kunder kan selvfølgelig også prøve høreapparaterne kvit og frit – og aflevere dem igen. Det er altafgørende med en ordentlig behandling. Tillid er utrolig vigtigt, når man er på ukendt grund. Vores kunder overlader jo opgaven til os, og så er det vigtigt, at de føler sig i gode hænder. Lidt ligesom når vi har brug for den rette telefoniløsning – et område vi ikke ved særlig meget om.” At skabe og fastholde tilfredse kunder, er også noget Lone Häbel fra Din Mobile Hørelse har stor fokus på i sin hverdag: ”Vi laver det samme som andre høreklinikker – men i brugerens eget hjem. Vi er dagligt på hjemmebesøg, og det er da rarest at besøge glade og tilfredse mennesker.” Lone og ægtefællen Ragner valgte sidste sommer at skifte teleselskab, hovedsageligt pga. manglende mobildækning. Den mobile høreklinik har adresse i Tinglev, men kører ud til brugere i hele Danmark, og hér er en ordentlig mobildækning altafgørende for, at computere og internetopkobling fungerer i det daglige arbejde: ”Der var ingen dækning ved vores tidligere teleselskab. De lovede os guld og grønne skove, og undskyldte det med, at der ingen 4G var i Tinglev.
Vores kunder overlader jo opgaven til os, og så er det vigtigt, at de føler sig i gode hænder. Lidt ligesom når vi har brug for den rette telefoniløsning – et område vi ikke ved særlig meget om
Det blev aldrig bedre. Derfor valgte vi at gå nye veje og finde et teleselskab med bedre dækning. Nu har vi været kunde hos ipnordic i 6 måneder, og vi har aldrig oplevet dårlig dækning – heller ikke her i lille Tinglev. Når vi kobler op hos kunderne, så fungerer det bare, og det er virkelig rart, for nu undgår vi pinlige situationer, hvor vi skal undskylde overfor kunden, fordi udstyret og opkoblingen driller.” I Horsens er Eva også glad for, at teknikken fungerer og at kundeservicen på høreklinikken dermed optimeres fra første telefonkontakt med kunden: ”Vi har fået en pålidelig telefon. Der er altid hul igennem til os. Kunderne møder aldrig en optaget-tone eller uendelig bibben. Det samme gør sig gældende hos ipnordic: Supporten er hurtig, hjælpsom, imødekommende – og vigtigst af alt nærværende.” Se mere på www.ipnordic.dk

Tilføj en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret *

Seneste Nyheder